2011. május 19., csütörtök

Anyagbeszerzés

Ma bőven bűnbe estem, de egyik anyagnak sem tudtam ellenállni. Persze fotózni is nehéz volt, ezért raktam inkább kollázsba, hogy akit érdekel, az megnézhesse. Vannak benne blokkok, mesekönyvet állíthatunk össze, és mindössze 1050 Ft-ba kerül egy mesekönyvnyi anyag. Rögtön 2-t vettem belőle. :) A többiből 30-50centiket vettem, hátha egyszer tényleg belevágok egy ágytakaróba...
A farkasos anyag Apának tetszett meg múltkor, úgyhogy abból még gyorsan összeütök valamit a szülinap előtt.
Posted by Picasa

4 megjegyzés:

  1. De gyönyörűek! Ilyen kedves kis mesefigurásat én is szívesen vennék a születendő kis unokám részére. És az a csodás szőlős! Kíváncsian várom, mi készül majd belőlük.
    Hol vásároltál ilyen csodákat?

    VálaszTörlés
  2. A Hunyadi utcában, itt Pesten.
    www.foltvarras.eu
    Persze közel sincs a teljes választék a neten, de ide személyesen érdemes elmenni, egyszerűen bőséges a választék.
    A mesekönyvet melegen ajánlom. Nagyon kedves figurák!!! És 12 oldalas lesz. Julcsi babám nem akarta elengedni az anyagot, már most. Mi lesz, ha kész lesz?!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon megtaláltad a neked valót! Én se bánnám, de most erre nincs időm, másrészt meg van egy halom anyagom, ami rám vár, pedig varrni sem tudok!:)))
    Édes a mesés, de a szőlős nekem nagyon bejön és gondolom, a párod a halasnak is örülne!:)...

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen köszönöm az információt, sajnos én messze vagyok Pesttől, de talán lesz segítségem.
    Jó öltögetést, kiváló ötleteket és jó munkát kívánok a sok szép anyaghoz.:)

    VálaszTörlés